Карантин нам не завада!

30.04.2020 консультантка по роботі з КГН у проекті PITCH Марія Двигало провела "Школу правової обізнаності" в он-лайн режимі. Сьогодні  ми обговорювали, нині актуальну тему, спілквання з представниками правоохороних органів (в даному випадку Національною гвардією України) в ситуаціях огляду та затримання, але тема була скоріш не правового характеру (про це ми поговоримо 7 травня з представниками місцевого БПВД), а соціально –психологічного. Адже результат, який ми отримаємо від спілкування з представниками правоохороних органів, часто залежить від стилів спілкування.

Існує 5 стилів поведінки, можливих у конфліктній ситуації:

1.Поступливість – жертвування інтересами справи задля підтримання й поліпшення стосунків з іншою людиною. "Поступливий" намагається виглядати в очах оточення приємним, добрим, співчутливим, готовим допомогти. Він відчуває страх перед несхваленням, перед можливістю бути знехтуваним. Виявляючи до інших знаки поваги та схвалення, "поступливий" очікує такого самого ставлення й до себе. Як правило, він робить усе, щоб усунути саму можливість критики, запобігти загостренню конфліктів.

2.Компроміс (порозуміння) – пошуки балансу взаємних поступок і надбань. Прагнучи порозумітися, сторони згоджуються на часткове задоволення своїх потреб, щоб зберегти стосунки й отримати хоча б щось. При цьому має підкреслення спільності інтересів. Іноді компроміс є останньою можливістю прийняти певне рішення.

3.Суперництво – людина максимально орієнтована на перемогу в конфлікті і мінімально зважає на потреби інших. Сторона конфлікту, що застосовує стиль суперництва, намагається нав'язати іншим свій варіант вирішення спірних питань. Власна перемога бачиться як поразка супротивника. На переговорах застосовується тактика тиску й погроз, робляться спроби поставити під сумнів компетентність опонентів, вишукується слабке місце в їхній аргументації, як правило, спостерігається схильність до безапеляційних заяв, негативного ставлення до тих, хто має іншу думку.

4.Ухиляння – пасивна поведінка у конфліктній ситуації, що полягає в ігноруванні проблеми або відкладенні свого втручання до "кращих часів". Це прагнення уникати гострих ситуацій і не обговорювати питання, які є предметом суперечок. Тактика присутності без ознак активного втручання, зберігаючи нейтралітет і не розкриваючи своїх поглядів та ставлення до проблеми. Сторонам надається можливість самим зробити вибір і самим нести відповідальність за свій вибір.

5.Співробітництво - орієнтація на якнайповніше задоволення інтересів усіх учасників конфліктної ситуації. Інтереси іншої сторони визнаються частиною проблеми. Суперечності відверто обговорюються, спільно з іншою стороною наполегливо шукається розв'язання спірної проблеми. Виявляються приховані інтереси, вишукуються резерви та ресурси для їх задоволення.

Продовжуємо працювати дистанційно, у режимі он-лайн, і стежте за новинами.

Ми завжди доступні у VIBER,Mesenger  та за телефонами:

0633713437 - Янина

0666800546 - Сергій

0990324759 - Марія

0992349195 – Ростислав

30.04.2020

Залишились питання?

Зателефонуйте нам за номером +38 (099) 234-91-95, або залиште свої контактні дані, і ми зв'яжемося з Вами в найближчий час